Apple Polska – jak skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

0
556

Kiedy dostrzeżesz usterkę lub błąd w swoim urządzeniu Apple, ale nie masz możliwości, by udać się do autoryzowanego salonu firmy, możesz skorzystać z pomocy Centrum Wsparcia, z którym skontaktujesz się telefonicznie. To najszybszy sposób na to, by skonsultować problem ze swoim urządzeniem. Chcesz wiedzieć, w jaki sposób skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Apple? Zapraszamy do lektury!

Centrum Wsparcia Apple – kontakt telefoniczny

Jednym z najlepszych sposobów na to, by uzyskać wsparcie Apple, jest skorzystanie z telefonicznego kontaktu z Centrum Wsparcia. Bez względu na to, czy jesteś klientem firmy w Polsce czy jakimkolwiek innym kraju, możesz skorzystać z infolinii na całym świecie, ponieważ jest ona międzynarodowa. Numer jest w pełni bezpłatny, ale tylko dla linii naziemnych. Numer telefonu to 00800 4411875. Warto jednak pamiętać, że korzystając z telefonu komórkowego może zostać naliczona opłata za rozmowę.

Centrum Wsparcia Apple – kontakt online

Istnieje także inna droga uzyskania wsparcia od firmy Apple, a mianowicie kontakt online. Jeśli masz problem z jakąkolwiek z usług Apple lub urządzeniem tej firm, możesz zgłosić problem przez Internet. Wystarczy, że wejdziesz na stronę Apple i połączysz się z ekspertem poprzez swoje urządzenie. Jeśli kontaktujesz się w sprawie sprzętu, najpierw odszukaj jego numer seryjny, który będzie niezbędny, jeśli chcesz uzyskać wsparcie zdalne dla swojego sprzętu Apple.

Możesz to również zrobić w inny sposób, czyli logując się na stronie Moje Wsparcie na stronie Apple Polska. Warto pamiętać, że większość produktów firmy objęta jest bezpłatnym wsparciem telefonicznym, które jest ważne 90 dni od momentu zakupu, a także roczną gwarancją producenta. Zanim więc wykonasz telefon, sprawdź, czy nie minął okres przysługującego Ci wsparcia. Dzięki temu oszczędzisz wiele czasu sobie i konsultantowi Apple.

Wsparcie Apple – pomoc stacjonarna

Jeśli w Twojej okolicy znajduje się sklep stacjonarny Apple, najlepszym i najszybszym sposobem na uzyskanie pomocy będzie odwiedzenie tego miejsca i skonsultowanie się z ekspertem na miejscu. Wiele problemów związanych z urządzeniem rozwiązuje się od ręki, a jeśli będzie taka potrzeba, od razu można zostawić sprzęt, który zostanie naprawiony na gwarancji lub za niewielką opłatą. Oprócz naprawy konsument może żądać również bezpłatnej wymiany, rabatu lub zwrotu zapłaconej kwoty, jeśli oczywiście dany towar odstępuje od tego opisanego w zawartej pomiędzy klientem a salonem sprzedaży Apple umowy sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here