Jak działa agregat prądotwórczy

0
agregat

Agregat prądotwórczy nazywany jest także generatorem prądotwórczym. Jest niezbędny przede wszystkim wtedy, kiedy nagle powstaje awaria prądu. Osoba, która jest w tej sytuacji, może za pomocą zastosowania generatora wygenerować prąd niezbędny do zasilania urządzeń różnego rodzaju. Stosowany nie tylko na wsi, ale i w miastach. Osoba, która posiada agregat prądotwórczy, może go również zastosować w garażach czy też w domach letniskowych. Urządzenie raz zostanie użyte sporadycznie, a w innym przypadku będzie stosowane często. Dlatego ważne jest zwróceniu uwagi na odpowiednie parametry produktu w trakcje jego zakupu przez potencjalnego klienta. Po co wydawać duże pieniądze na zaawansowany sprzęt, jeżeli ma on być używany sporadycznie.

Jak działa agregat prądotwórczy?

Jak więc działa agregat prądotwórczy, dla kogoś, kto nigdy z niego nie korzystał ? Mianowicie generator prądotwórczy to urządzenie, które wytwarza, generuje energię elektryczną. Jest w stanie obsłużyć konkretny sprzęt stosowany w domach czy też używany w garażach i nie tylko. Potrafi zasilić większość maszyn podłączonych do danej sieci. Generator prądotwórczy zbudowany jest przede wszystkim z silnika spalinowego oraz prądnicy. Silnik urządzenia jest zasilany poprzez użycie różnego rodzaju paliw. W ofercie różnych producentów klient może znaleźć agregaty prądotwórcze z silnikiem benzynowym, spalinowym, diesel oraz gazowym. Urządzenie może idealnie nadać się również jako główne źródło prądu.

Rodzaje agregatów prądotwórczych

Przy zastosowaniu agregatu prądotwórczego w branży usługowej, korzysta się głównie z typów generatora trigeneracyjnego oraz kogeneracyjnego. Natomiast jeżeli sprzęt jest wykorzystywany w działalności gospodarczej, to wtedy stosuje się generatory typu jedno i trójfazowe z możliwością rozruchu. Na rynku istnieją generatory prądotwórcze, które mogą pracować mobilnie lub stacjonarnie. Większość urządzeń jest o mocy: 25kw, 100kw lub też 200kw. Są dedykowane do różnego rodzaju zabudowy. Agregaty prądotwórcze mogą być zastosowane wewnątrz budynku jak i na zewnątrz. Urządzenia te są wytrzymałe i solidne.

Czym się kierować przy wyborze agregatu prądotwórczego?

Osoba, która zamierza kupić agregat prądotwórczy, przede wszystkim musi zwrócić uwagę na to, co tak naprawdę ma zasilać dany agregat, czy to będą urządzenia typu elektronicznego, czy też będą to odbiorniki indukcyjne. Kolejnym ważnym istotnym parametrem w trakcie wyboru agregatu przez użytkownika jest również rodzaj prądu, jakim będą zasilane urządzenia lub konkretny sprzęt, czy to jest zasilanie jednofazowe, czy też trójfazowe. Osoba kupująca dany agregat prądotwórczy również powinna zaznajomić się z informacjami dotyczącymi odporności urządzenia na działanie różnych czynników zewnętrznych. Każdy sprzęt posiada także informacje, czy może zostać użyty na zewnątrz. Warto tu zwrócić uwagę na parametry dotyczące IP ( stopień ochrony ) oraz rodzaj silnika użytego w danym generatorze, a także na głośność, z jaką pracuję silnik. Opinie dostępne w internecie również mogą pomóc danej osobie, klientowi przy wyborze urządzenia, którym jest agregat prądotwórczy.

Płatności online jako rewolucja w zakupach

0
Płatności online jako rewolucja w zakupach

Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych zmieniła podejście konsumentów do zakupów i zdecydowanie ułatwiła cały proces zakupowy. Różne formy płatności w sklepie internetowym przynoszą wiele korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedającym. Jakie rodzaje płatności mamy obecnie do wyboru i dlaczego tak naprawdę warto korzystać z szybkich przelewów przez internet?

Rodzaje nowoczesnych form płatności online

Wraz z rozwojem rynku e-commerce na świecie, który przypadł na lata 80. i 90. ubiegłego wieku, pojawił się problem, jak szybko i bezpiecznie opłacać zakupy dokonane drogą elektroniczną. Początkowo korzystano głównie z szyfrowanych kart kredytowych, ale szybko zaczęły się też pojawiać inne sposoby płatności przez Internet. Dziś nadal korzysta się z tej pierwszej metody, polegającej na wprowadzeniu numeru karty, a następnie potwierdzeniu jej kodem zabezpieczającym znajdującym się na karcie. Pomimo konieczności podania tych danych, sposób ten jest uznawany za jeden z najbezpieczniejszych. Jednocześnie trzeba jednak pamiętać, że istnieją szybsze sposoby dokonania płatności w sklepie internetowym.

Jednym z nich jest wykorzystanie tzw. kodu QR. Jest on zintegrowany z aplikacją mobilną banku – po jego zeskanowaniu własnym telefonem, wystarczy potwierdzić dokonanie transakcji w aplikacji.

Kolejnym równie szybkim i skutecznym sposobem jest tzw. BLIK. Wygenerowanie kodu w aplikacji mobilnej banku trwa nie dłużej niż kilka sekund, a transakcję wystarczy potwierdzić jednym kliknięciem na ekranie smartfonu.

Płatności online dają też możliwość zapłacenia rat online. Umożliwiają one rozłożenie płatności w czasie. Stałe oprocentowanie i prowizja są gwarantem pewności, że warunki nie zmienią się w okresie spłacania rat.

Prosta spółka akcyjna – czym jest, dla kogo i jak ją założyć

0
spółka akcyjna

Prosta spółka akcyjna, czyli w skrócie PSA może być dobrym pomysłem dla nowych firm na rynku. Do atutów spółki będzie należała m.in. możliwość założenia jej przez internet, proste procedury i spora elastyczność. Zachęcający może również fakt niskiego kapitału akcyjnego, który wymagany jest przy zakładaniu spółki – wynosi on 1 zł. Sporym plusem jest też np. możliwość podejmowania decyzji przy pomocy komunikatorów internetowych. Czym dokładnie jest prosta spółka akcyjna? Przekonajmy się! 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/prosta-spola-akcyjna-od-kiedy-i-dla-kogo/ 

Prosta spółka akcyjna – czym jest?

Taka forma spółki możliwa jest do założenia jednoosobowo lub wraz ze wspólnikami lub też inną spółką. Nie ma przy tym warunku prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej. Jednak zabronione jest utworzenie prostej spółki akcyjnej przez jedną jednoosobową spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.

Najważniejszym organem takiej spółki będzie walne zgromadzenie. Składać się ono będzie z firmy (akcjonariusze).

Zgromadzenie to zdecyduje czy sprawy spółki będzie prowadził zarząd kontrolowany przez radę nadzorczą czy też rada dyrektorów czyli hybryda zarządu i rady nadzorczej.

W skład rady dyrektorów może wejść dowolna liczba osób. Ciekawostką jest możliwość podejmowania decyzji przez radę lub zarząd przy użyciu narzędzi online: poczty elektronicznej lub komunikatorów internetowych. PSA rozwiążesz z przeprowadzeniem likwidacji lub bez przeprowadzenia likwidacji. Na końcu będzie musiał wystąpić do KRS z wnioskiem o wykreślenie firmy z rejestru przedsiębiorców. Prostą spółkę akcyjną będzie można założyć w 2021 roku.

W jaki sposób zawrzeć umowę?

Żeby rozpocząć prostą spółkę akcyjną trzeba przygotować umowę. Trzeba zapisać w niej:

  • nazwę, siedzibę,
  • przedmiot działalności,
  • organy spółki,
  • liczbę, serie i numery akcji,
  • uprzywilejowanie związane z akcjami,
  • ew. czas trwania spółki.

Wzorzec umowy znajdziesz na portalu S24. 

W jaki sposób zarejestrować prostą spółkę akcyjną? 

Prostą spółkę akcyjną będziemy mogli zarejestrować w KRS, czyli w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Jeśli umowę zawarliśmy korzystając z systemu S24, wówczas rejestracji możemy dokonać w internecie. Wniosek o zarejestrowanie podpisują wszyscy członkowie zarządu. Koszt złożenia wniosku wynosi 250 zł. Co jeśli skorzystałeś z pomocy notariusza? Wówczas dokumenty musisz zanieść do wydziału gospodarczego sądu rejonowego. Wniosek także powinien być podpisany przez wszystkich członków zarządu. Rejestracja w KRS kosztuje 500 zł. W obu przypadek dodatkowo musimy uwzględnić 100 zł za ogłoszenie pierwszego wpisu w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Zobacz też: http://www.lancuchludzi.pl/jak-prezentuje-sie-rynek-pracy-w-polsce-2020-aktualna-sytuacja/ 

Wirtualny czat – dlaczego opłaca się go wprowadzić i jak dokładnie działa?

0
Wirtualny czat

Świat dookoła nas dynamicznie się rozwija, co widać zwłaszcza po coraz szybszym postępie technologicznym,, który dokonuje się na naszych oczach. Jeszcze kilka lat temu absolutnym standardem w komunikacji między firmą a klientem, były tradycyjne połączenia telefoniczne, realizowane na przykład w gigantycznych centralach call center, w których tysiące pracowników obsługiwało połączenia przychodzące i wychodzące od klientów. Dzisiaj jednak, dzięki zdobyczom technologii, a w głównej mierze dzięki Internetowi, popularnością cieszą się inne formy kontaktu. Do najczęściej wykorzystywanych w ostatnich czasach mediów telekomunikacyjnych należą: e-mail, sms, wirtualny czat, czat wideo czy kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych np. Facebook Messenger czy WhatsApp Business. Dzisiaj skupimy się na wirtualnym czacie, który jest innowacyjną i bardzo sprawną formą kontaktu z klientem. Dowiedz się Jak wykorzystanie wirtualnego czatu usprawnia kontakt i jakie funkcjonalności posiada to konkretne narzędzie. Czytaj dalej!

Czym jest wirtualny czat? 

Wirtualny czat to bardzo praktyczna forma kontaktu klienta z daną firmą, ponieważ jest mniej angażująca niż wykonanie telefonu i szybsza, a to są czynniki kluczowe zwłaszcza dla młodego pokolenia. Wirtualny czat to specjalna aplikacja, swego rodzaju nakładka, którą można dodać do dowolnej witryny lub sklepu internetowego. Obsługuje ona w automatyczny sposób kontakt z klientem w formie czatu na żywo. Wirtualne czaty zyskują na ogromnej popularności i klienci chętnie z nich korzystają, na przykład podczas zakupów w sklepie internetowym. Zaletą wirtualnego czatu jest natychmiastowa odpowiedź na najczęściej zadawane przez klientów pytania. 

Istnieje bardzo wiele szablonów dla wirtualnego czatu, dlatego taki panel bez problemu dostosujesz do wyglądu całej witryny, aby spójnie z nią współgrał. Na tym jednak nie kończy się modyfikowanie wyglądu wirtualnego czatu. System umożliwia także edytowanie powitalnych tekstów, kolorów oraz stylów. 

Operator, który obsługuje wirtualny czat w czasie rzeczywistym sprawdza z jakiej strony pochodzi kontakt. Dzięki śledzeniu zmiany adresów URL operator wirtualnego czatu może zawsze dostosować swoją odpowiedź do okoliczności i zareagować w najlepszy możliwy sposób. Jeżeli jednak dany operator nie będzie widział jak zaadresować problem, wówcza, może przekazać ten czat innej osobie lub zaprosić do tego czatu innego pracownika w ramach konsultacji. Dzięki zapisowi całej komunikacji z wirtualnego czatu w formie transkrypcji, wszystkie kwestie są automatycznie dodawane do historii kontaktu danego klienta. 

Jeżeli Twoja firma dynamicznie się rozwija, a jednym z filarów Twojej komunikacji z klientem jest kontakt online, wybierz najlepsze rozwiązanie na rynku usług telekomunikacyjnych, jakim jest wirtualny czat na https://www.daktela.com/pl/daktela-webczat/. Przekonaj się, że wirtualny czat daje o wiele więcej możliwości niż tradycyjne metody kontaktu z klientem, takie jak chociażby rozmowa telefoniczna. Wypróbuj wszystkie funkcjonalności wirtualnego czatu, które zapewnia firma Daktela już teraz! Przekonaj się, że wieloletni rozwój i doświadczenie firmy Daktela w implementowaniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych przyczyni się do Twojego sukcesu! Zapoznaj się z kompletnym portfolio usług telekomunikacyjnych i obejrzyj prezentację online, która rozwieje Twoje ewentualne wątpliwości. Wybierz rozwiązanie, z którego korzystają już najwięksi gracze na rynku i dołącz do grona zadowolonych firm, które postawiły na wirtualny czat jako najsprawniejszy system kontaktu z klientami. 

Oprogramowanie dla firm budowlanych – co możesz zyskać?

0
Oprogramowanie dla firm budowlanych

Biorąc pod uwagę obecny boom w branży nieruchomości i budowlanej, nikogo chyba specjalnie nie zdziwi fakt, że firmy budowlane i deweloperskie mają pełne ręce roboty. Coraz więcej młodych rodzin decyduje się na zakup własnego mieszkania lub budowę domu. To powoduje, że firmy budowlane stale gonią za terminami, a kwestii do uporządkowania i zorganizowania przy każdym projekcie jest naprawdę sporo. 

Niezależnie od tego, czy jesteś małym, średnim, czy duży przedsiębiorcą działającym w branży budowlanej, zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, jak istotne jest uporządkowanie zarządzania w swoim przedsiębiorstwie. Na szczęście z odpowiedzią na te kwestie przychodzą nowoczesne oprogramowania dla firm budowlanych. Dowiedz się jak działa oprogramowanie dla firm budowlanych i jak może pomóc Tobie w zarządzaniu projektami budowlanymi. Poznaj korzyści płynące z wdrożenia w swoim przedsiębiorstwie tego rozwiązania. 

Oprogramowanie dla firm budowlanych – jak to działa? 

Oprogramowanie dla firm budowlanych to nic innego jak kompleksowy system CRM i ERP dostosowany do potrzeb branży budowlanej. System CRM to z języka angielskiego Customer Relationship Management, czyli system informatyczny , który pozwala na automatyzację i wspomaganie procesów mających miejsce w relacji między klientem a firmą. Celem systemów CRM jest sprawna obsługa tych relacji i wspomaganie pracy poszczególnych działów w przedsiębiorstwie, takich jak marketing, sprzedaż czy obsługa klienta. Z kolei system ERP to z angielskiego Enterprise Resource Planning, czyli metoda pozwalająca na efektywne planowanie zarządzaniem pod kątem wszystkich zasobów należących do przedsiębiorstwa. System ERP również jest jednym z nowoczesnych usprawnień i częścią systemów informatycznych wchodzących w skład oprogramowania dla firm budowlanych. 

Oprogramowanie dla firm budowlanych a korzyści

Decyzja o zarządzaniu firmą budowlaną w oparciu o nowoczesne oprogramowanie dla firm budowlanych to dobry krok na ścieżce do dynamicznego rozwoju firmy. Wdrożenie takiego rozwiązania przynosi cały szereg korzyści. Zacznijmy od tego, że próg wejścia w oprogramowanie dla firm budowlanych jest dość niski i wiąże się ze znikomym ryzykiem. Cała procedura uruchomienia systemu zajmie zaledwie 10 dni. Ponadto, wybierając oprogramowanie dla firm budowlanych zyskujesz kompleksowe wsparcie dla swojej firmy pod kątem obsługi całego procesu budowy, od przysłowiowego A do Z. Pozatym, w wygodnym podglądzie dostępnym na każdym urządzeniu mobilnym: na laptopie lub smartfonie, możesz na bieżąco kontrolować raporty dotyczące aktualnej marży czy cashflow. Jeden przejrzysty system pozwala zgromadzić wszystkie informacje w tym samym miejscu. Zarządzanie firmą budowlaną jeszcze nigdy nie było tak proste! 

W branży budowlanej liczą się solidne i sprawdzone rozwiązania! Jeżeli szukasz kompleksowego i godnego zaufania oprogramowania dla firm budowlanych sprawdź: https://develogic.pl/firmy-budowlane/. Przekonaj się, że zarządzanie całym procesem inwestycji jest łatwiejsze niż Ci się wydaje. W końcu, wszystkie elementy prowadzonych przez Ciebie działań mogą być uporządkowane i znajdować się w jednym, bezpiecznym miejscu. Zarządzaj swobodnie swoimi działaniami z oprogramowaniem dla firm budowlanych od momentu zawarcia umowy, poprzez planowanie i działanie w zakresie prowadzonej inwestycji, na prowadzeniu serwisu gwarancyjnego kończąc. Sprawdź jak to działa i poznaj opinie innych klientów, którzy w swoich przedsiębiorstwach już wdrożyli oprogramowanie dla firm budowlanych. Działaj jak profesjonalista niezależnie od tego, czy jesteś małym, średnim czy dużym przedsiębiorcom. Wypróbuj teraz!

Rządowy program Mój Prąd – składanie wniosku osobiste, elektroniczne, pełnomocnik

0
Rządowy program Mój Prąd

Mój Prąd to rządowy program dofinansowania budowy instalacji fotowoltaicznych. Nie należą one do najtańszych, ale są dobre dla środowiska i, na dłuższą metę, ekonomiczne. Warto więc złożyć wniosek, jeśli jesteśmy zainteresowani taką pomocą. Rządowy program Mój Prąd, składanie wniosku osobiste, elektroniczne, pełnomocnik – które wybrać i jakie są wymagania?

Nowoczesny i niezawodny smartfon do gier Samsung Galaxy Note20

0
Nowoczesny i niezawodny smartfon do gier Samsung Galaxy Note20

Galaxy Note20 to jedna z propozycji firmy Samsung, która uradowała szczególnie fanów gier. Czym charakteryzuje się ten telefon i dlaczego tak bardzo zachwyca wszystkich gamerów?

Jak ochronić firmę przed utratą płynności finansowej?

0
Finansowanie

Utrzymanie płynności finansowej to nie lada wyzwanie dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza w obecnej sytuacji. Koronawirus i związana z nim niepewność gospodarcza, nie wpływają korzystnie na funkcjonowanie wielu branż. Co przedsiębiorcy mogą zrobić, aby zapobiec problemom finansowym? Jedną z możliwości jest pozabankowe finansowanie dla firm od PragmaGO®.

Faktoring

Głównym problemem Twojego biznesu są faktury z długimi terminami płatności, które wystawiasz na stałych kontrahentów? Dzięki PragmaGO® gotówka z nieopłaconych i nieprzeterminowanych faktur może znaleźć się na Twoim koncie na długo przed upływem terminu płatności. Jeżeli Twoja działalność opiera się głównie na współpracy ze stałymi kontrahentami, wybierz faktoring. Wystarczy, że złożysz prosty wniosek, którego wypełnienie zajmuje zaledwie 5 minut, by cieszyć się możliwością stałego finansowania nawet do 1 mln zł. Faktury do finansowania można zgłaszać za pośrednictwem specjalnej Strefy Klienta.

Dowiedz się więcej o faktoringu i jego rodzajach – https://pragmago.pl/porada/faktoring/

W ofercie PragmaGO® dostępna jest też usługa finansowania pojedynczych faktur, idealna dla tych przedsiębiorców, którzy współpracują z niepowtarzalnymi kontrahentami. Również w tym przypadku wypełnienie wniosku jest szybkie i intuicyjne. Wystarczy 5 minut, aby sfinansować fakturę do 250 tysięcy złotych. Gotówka z faktury znajdzie się na Twoim koncie zaraz po potwierdzeniu jej przez odbiorcę.

Jak ochronić firmę przed utratą płynności finansowej

Finansowanie zakupów

Potrzebujesz pilnie zrobić zakupy firmowe, ale nie masz teraz wolnych środków? Z pomocą może Ci przyjść odroczenie płatności o 30 dni lub rozłożenie jej nawet na 36 miesięcy dzięki finansowaniu zakupów od PragmaGO®. Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz online na stronie https://pragmago.pl. Dołącz do wniosku dokument potwierdzający zakup, uzupełnij podstawowe dane dotyczące Twojej firmy oraz dane dostawy towaru lub usługi. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku PragmaGO® przeleje środki bezpośrednio na konto Twojego dostawy przelewem ekspresowym. Prawda, że proste?

Nie brakuje Ci środków na zakupy, ale na terminowe opłacanie składek ZUS? Dowiedz się, jakie masz możliwości https://pragmago.pl/porada/odroczenie-platnosci-skladek-zus/

Jak widać, opcji poprawy płynności finansowej firmy jest wiele. Niezależnie od tego, na jaką skalę i w jakiej branży działasz pozabankowe finansowanie od PragmaGO® to rozwiązanie, które może poprawić finanse Twojej firmy!

Jak działa pożyczka pod zastaw auta?

0
pożyczka pod zastaw auta

Wśród ofert pożyczkodawców największą popularnością cieszą się tak zwane chwilówki, czyli szybkie pożyczki na stosunkowo niewielkie kwoty (do kilku tysięcy złotych). Warto jednak wiedzieć, że w wielu przypadkach dostępne są także inne produkty, takie jak na przykład pożyczka pod zastaw auta. Na czym ona polega i czy warto ją brać?

Na czym polega pożyczka pod zastaw auta?

Jak łatwo się domyślić, w ramach pożyczki pod zastaw auta wierzyciel może przejąć i sprzedać pojazd, jeśli nie będziemy spłacali zobowiązania na czas. Jest to dla niego poważne zabezpieczenie, które umożliwia zaciągnięcie pożyczki nawet w trudnej sytuacji, czyli na przykład w przypadku niskiej zdolności kredytowej.

Tak zabezpieczona pożyczka może być wyższa niż zwykła, niezabezpieczona pożyczka gotówkowa – jej maksymalna kwota to nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. To, ile konkretnie będziemy mogli pożyczyć pod zastaw auta, zależy między innymi od tego, ile sam samochód jest warty. Co oczywiste, nie otrzymamy bardzo dużej kwoty pod zastaw starego, niewiele wartego samochodu.

Pożyczka pod zastaw auta nie należy do najbardziej znanych rodzajów pożyczek, w związku z czym wiele osób może nie posiadać szerokiej wiedzy na jej temat. Warto rzeczoną wiedzę poszerzyć, biorąc pod uwagę, że w ciężkiej sytuacji to właśnie zastawienie pojazdu może być jedynym sposobem na otrzymanie potrzebnej gotówki. Wartościowe informacje na ten temat znaleźć można tutaj: https://habza.com.pl/pozyczki-bez-bik-zastaw-auta/.

Czy warto brać pożyczkę pod zastaw auta?

To, czy warto brać pożyczkę pod zastaw auta, zależy od indywidualnych okoliczności. Jest to ciekawy sposób na pozyskanie sporej ilości gotówki, jeśli nie chcemy bądź nie możemy wziąć zwykłego kredytu gotówkowego, ale z drugiej strony ryzykujemy utratę samochodu. Oczywiście, o ile będziemy spłacać zobowiązanie w terminie, nic nam nie będzie groziło, a po uregulowaniu długu w całości staniemy się na powrót jedynym właścicielem pojazdu.

Dobrym rozwiązaniem jest poproszenie eksperta kredytowego, aby przeanalizował naszą sytuację finansową i na podstawie naszych oczekiwań i możliwości, znalazł dla nas najlepszą ofertę – czy to pożyczki pod zastaw, czy niezabezpieczonej. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego przepłacania i zaciągniemy zobowiązanie na optymalnych warunkach.

Pożyczka pod zastaw z pośrednikiem kredytowym

Decydując się na pożyczkę pod zastaw, warto pomyśleć o zasięgnięciu porady dobrego pośrednika kredytowego, takiego jak Habza Finanse. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że nie popełnisz żadnego błędu i skorzystasz z korzystnej oferty wiarygodnego, rzetelnego pożyczkodawcy. Nie przepłacisz, a zamiast tego będziesz cieszyć się pożyczką na atrakcyjnych warunkach.

Zastawienie pojazdu jest poważną decyzją. Dlatego też nie warto ryzykować, że coś w tym procesie pójdzie nie tak. Korzystając z usług pośrednika kredytowego, wszelkie formalności ograniczane są do minimum, a cały proces jest szybki i sprawny. Jednocześnie naszą sprawą zajmuje się osoba z dużym doświadczeniem i szerokimi kwalifikacjami, dzięki czemu nie musimy obawiać się, że wybierzemy złą ofertę bądź nasz wniosek zostanie odrzucony.

Pożyczka pod zastaw auta – podsumowanie

Pożyczka pod zastaw auta jest ciekawym rozwiązaniem dla osób, które znajdują się w trudnej sytuacji, a potrzebują dużej ilości gotówki. Tego rodzaju pożyczki nie należą do najtańszych, ale jeśli skorzystamy przy ich zaciąganiu z pomocy wykwalifikowane pośrednika, możemy liczyć na atrakcyjne warunki zobowiązania przy minimum formalności.

Czy banki i firmy pożyczkowe mogą dzwonić do pracodawcy?

0
firmy pożyczkowe

Podczas ubiegania się o kredyt bankowy możemy spotkać się z licznymi pytaniami. Niektóre z nich dotyczą naszego wykształcenia, wieku czy ilości osób na utrzymaniu, inne z kolei zatrudnienia oraz dochodów. Do kwestii zatrudnienia bank zawsze podchodzi bardzo dokładnie i prócz tego, jaki zawód wykonujemy, chce wiedzieć, ile pracujemy w danej firmie, jaki jest jej NIP, ile osób pracuje w tym miejscu, a nawet, jaki jest numer telefonu do pracodawcy. To właśnie kwestia numeru telefonu do szefa często budzi w kredytobiorcach wiele pytań. W końcu fakt, że ktoś prosi nas o takie dane, mógłby sugerować, że chciałby się skontaktować z naszym pracodawcą. Jednak czy jest się czego obawiać? Czy banki i firmy pożyczkowe mogą dzwonić do pracodawcy np. po to, aby ponaglić nas do zapłaty?

Dane pracodawcy – po co pytają o nie pracownicy banku?

W ostatnich latach banki oraz firmy pożyczkowe starają się zmniejszać ilość formalności, które musi wypełnić klient, aby otrzymać kredyt. Ma to na celu przyśpieszenie całego procesu oraz sprawienie, że będzie on przyjemniejszy i klienci częściej będą się przez to decydować na zaciągnięcie zobowiązania. Klienci instytucji finansowych są, chociażby coraz rzadziej proszeni o dostarczenie zaświadczenia od pracodawcy. Jeszcze kilkanaście lat temu było to niezbędne do tego, aby potwierdzić, ile naprawdę zarabia dana osoba i czy jest ona w stanie spłacić kolejny kredyt wraz z odsetkami w wyznaczonym terminie.

Warto jednak pamiętać, że całkowity brak weryfikacji tego, jakie informacje znajdują się we wniosku, byłby ryzykowny. Zawsze istnieje bowiem możliwość, że przyszły kredytobiorca skłamał w swoim wniosku i np. wpisał firmę, w której nie pracuje, wydłużył czas zatrudnienia lub podwyższył swoje wynagrodzenie. Ma to głównie na celu zwiększenie swoich szans na otrzymanie kredytu. Oczywiście skłamanie we wniosku kredytowy nie jest etyczne, jednak nie da się ukryć, że się zdarza.

Bank lub firma pożyczkowa, która ma dane pracodawcy takie jak np. NIP i numer telefonu może w łatwy i szybki sposób sprawdzić, czy dana instytucja w ogóle istnieje. Nie trzeba jednocześnie dostarczać zaświadczenia od pracodawcy. Jeśli kredytobiorca puścił wodzę fantazji i wymyślił firmę na rzecz wniosku kredytowego, to ten fakt może bardzo szybko wypłynąć. Co jednak gdy podana firma jest prawdziwa jednak osoba, która stara się o kredyt, w niej nie pracuje? Czy bank może zadzwonić pod numer rzekomego pracodawcy, aby to sprawdzić  https://habza.com.pl/czy-banki-i-firmy-pozyczkowe-moga-dzwonic-do-pracodawcy/?

Czy banki i firmy pożyczkowe mogą dzwonić do pracodawców?

To, że bank prosi o podanie numeru pracodawcy, nie oznacza od razu, że ma zamiar go użyć. Takie wymaganie może mieć na celu, chociażby zmotywowanie klienta do tego, aby podał prawdziwie dane i nie kłamał we wniosku. Warto jednak wiedzieć, że jeśli zajdą jakiegokolwiek wątpliwości, że dana osoba nie pracuje tam, gdzie podała we wniosku, to bank może zadzwonić pod numer rzekomego pracodawcy. Do takich sytuacji dochodzi jednak niezwykle rzadko. Jeśli masz dobrą zdolność kredytową i nie masz opóźnień w spłacie rat, to bez problemu powinieneś otrzymać kredyt bez konieczności dzwonienia do pracodawcy.

Jeszcze rzadziej do pracodawców dzwonią firmy pożyczkowe – szczególnie jeśli klient chce pożyczyć małą kwotę. Nie ma więc powodów do obaw, że bank będzie chciał rozmawiać o naszym zatrudnieniu z pracodawcą, jednak jeśli będzie taka potrzeba, to ma prawo wykonać telefon pod wskazany na wniosku numer.

ZOBACZ TEŻ