Świat dookoła nas dynamicznie się rozwija, co widać zwłaszcza po coraz szybszym postępie technologicznym,, który dokonuje się na naszych oczach. Jeszcze kilka lat temu absolutnym standardem w komunikacji między firmą a klientem, były tradycyjne połączenia telefoniczne, realizowane na przykład w gigantycznych centralach call center, w których tysiące pracowników obsługiwało połączenia przychodzące i wychodzące od klientów. Dzisiaj jednak, dzięki zdobyczom technologii, a w głównej mierze dzięki Internetowi, popularnością cieszą się inne formy kontaktu. Do najczęściej wykorzystywanych w ostatnich czasach mediów telekomunikacyjnych należą: e-mail, sms, wirtualny czat, czat wideo czy kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych np. Facebook Messenger czy WhatsApp Business. Dzisiaj skupimy się na wirtualnym czacie, który jest innowacyjną i bardzo sprawną formą kontaktu z klientem. Dowiedz się Jak wykorzystanie wirtualnego czatu usprawnia kontakt i jakie funkcjonalności posiada to konkretne narzędzie. Czytaj dalej!
Czym jest wirtualny czat?
Wirtualny czat to bardzo praktyczna forma kontaktu klienta z daną firmą, ponieważ jest mniej angażująca niż wykonanie telefonu i szybsza, a to są czynniki kluczowe zwłaszcza dla młodego pokolenia. Wirtualny czat to specjalna aplikacja, swego rodzaju nakładka, którą można dodać do dowolnej witryny lub sklepu internetowego. Obsługuje ona w automatyczny sposób kontakt z klientem w formie czatu na żywo. Wirtualne czaty zyskują na ogromnej popularności i klienci chętnie z nich korzystają, na przykład podczas zakupów w sklepie internetowym. Zaletą wirtualnego czatu jest natychmiastowa odpowiedź na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Istnieje bardzo wiele szablonów dla wirtualnego czatu, dlatego taki panel bez problemu dostosujesz do wyglądu całej witryny, aby spójnie z nią współgrał. Na tym jednak nie kończy się modyfikowanie wyglądu wirtualnego czatu. System umożliwia także edytowanie powitalnych tekstów, kolorów oraz stylów.
Operator, który obsługuje wirtualny czat w czasie rzeczywistym sprawdza z jakiej strony pochodzi kontakt. Dzięki śledzeniu zmiany adresów URL operator wirtualnego czatu może zawsze dostosować swoją odpowiedź do okoliczności i zareagować w najlepszy możliwy sposób. Jeżeli jednak dany operator nie będzie widział jak zaadresować problem, wówcza, może przekazać ten czat innej osobie lub zaprosić do tego czatu innego pracownika w ramach konsultacji. Dzięki zapisowi całej komunikacji z wirtualnego czatu w formie transkrypcji, wszystkie kwestie są automatycznie dodawane do historii kontaktu danego klienta.
Jeżeli Twoja firma dynamicznie się rozwija, a jednym z filarów Twojej komunikacji z klientem jest kontakt online, wybierz najlepsze rozwiązanie na rynku usług telekomunikacyjnych, jakim jest wirtualny czat na https://www.daktela.com/pl/daktela-webczat/. Przekonaj się, że wirtualny czat daje o wiele więcej możliwości niż tradycyjne metody kontaktu z klientem, takie jak chociażby rozmowa telefoniczna. Wypróbuj wszystkie funkcjonalności wirtualnego czatu, które zapewnia firma Daktela już teraz! Przekonaj się, że wieloletni rozwój i doświadczenie firmy Daktela w implementowaniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych przyczyni się do Twojego sukcesu! Zapoznaj się z kompletnym portfolio usług telekomunikacyjnych i obejrzyj prezentację online, która rozwieje Twoje ewentualne wątpliwości. Wybierz rozwiązanie, z którego korzystają już najwięksi gracze na rynku i dołącz do grona zadowolonych firm, które postawiły na wirtualny czat jako najsprawniejszy system kontaktu z klientami.